توجه : لطفا تا اطلاع ثانویه از این پست استفاده نکنید !!!!!




توجه پست جدید با آموزش کامل تر قرار گرفت لطفا کلیک کنید



توجه پست جدید با آموزش کامل تر قرار گرفت لطفا کلیک کنید


رم افزار zANTI محصول شرکت  Zimperium - Enterprise Mobile Security یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی برای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب بر روی سیستم عامل اندروید آنرا تبدیل به یک جستجوگر و ابزار نفود و هک قوی شبکه می نماید.با استفاده از این برنامه می توانید به گوشی ها و کامپیوترهایی که به یک شبکه وایرلس متصل می باشند نفوذ نمایید.

Untitled-2

قابلیت های این نرم افزار بسیار گسترده و نرم افزار بسیار پیشرفته می باشد اما متدهای هک این نرم افزار نیازمند به دانش قبلی خاصی ندارد و تمام عملیات ها توسط یک کلیک و بعضا چند کلیک صورت می گیرد : 

امکانات جالب نرم افزار : 

** توانایی ریموت دسکتاپ به سیستم قربانی و مشاهده صفحه نمایش فرد هک شده ( فقط قابل استفاده در ویندوز ایکس پی )

** قابلیت روشن کردن وبکم فرد قربانی 

** قابلیت اسنیف کردن تمام عبارات جستجو شده در گوگل ، مشاهده آدرسهای وارد شده در بروزر ، مشاهده فایل ها و تصاویر دانلودی و …

** و قابلیت های بسیار پیشرفته تر و گسترده تری که پیشنهاد می کنیم خودتان آن ها را تجربه نمایید.

مشاهده فیلم های قابلیت ها و هک توسط زانتی در کانال یوتیوب

سایت اصلی نرم افزار  ( نسخه موجود در سایت نرم افزار نسخه رایگان و محدود نرم افزار است )

شروع کار با برنامه

بعد از نصب برنامه و ورود به نرم افزار تیک گزینه ی اول یعنی “I  accept  zimperiums … ” را بزنید و بعد از آن بر روی start now کلیک کنید.

اگر برای اولین بار نرم افزار را اجرا می کنید بعد از این که روی گزینه استارت کلیک میکنید صفحه ی آموزش نرم افزار به شما نشان داده می شود ، بر روی گزینه ی skip  کلیک کنید . به صفحه ی آخر آموزش بروید و تیک گزینه “I am fully … ” را بزنید و سپس finish

نکته: نرم افزار برای اتصال نخست به اینترنت نیازمند است.

بعد از این که روی finish  کلیک کردید نرم افزار شروع به اسکن شبکه میکنه چند لحظه صبر کنید تا کار نرم افزار تموم بشه بعد از اسکن کامل پورت ها آی پی ها یه گزینه براتون میاد تیک گزینه don’t ask again را فعال کنید و بر روی no thanks کلیک کنید.

حالا تمام سیستم هایی که به مودم مورد نظر شما متصل شدند نشون داده شده ؛

اولین گزینه مربوط به تمام شبکه ها هست و با انتخاب اون میتونید تغییرات مورد نظرتون رو روی تمامی شبکه های متصل به مودم اعمال کنید.

دومین گزینه مربوط به مودمتون میشه که به اون متصلید که معمولا آی پی 192.168.1.1 رو داره

گزینه های بعدی سیستم های متصل به مودم رو نشون میده که از آیکون کنار اونها میتونید بفهمید کامپیوتر متصله و یا گوشی

خب برای شروع میتونید بر روی یکی از سیستم ها (بجز گزینه اول و دوم) کلیک کنید .

با کلیک بر روی سیستم مورد نظر گزینه های مختلفی رو مشاهده می کنید برای مثال روی گزینه map in the middle کلیک کنید . در قسمت بالای صفحه map in the middle حالت رو بر روی on  بدید . چند لحظه صبر کنید تا نرم افزار این متد رو راه اندازی کنه ، اگر راه اندازی متد موفقیت آمیز بود پیغام  is … ” نام شبکه ” Network داده میشه ، بر روی ok کلیک کنید . (در بعضی از موارد ممکنه این پیغام توسط نرم افزار داده نشه ولی متد مورد نظر به صورت موفقیت آمیز فعال شده باشه ! )

حالا گزینه های نسبتا زیادی تو صفحه مشاهده می کنید که سعی میکنم تک تکشون رو براتون معرفی کنم

گزینه اول یا همون Logged Requests: این گزینه به شما این امکان رو میده که بتونید ببینید کاربر مورد نظر شما چه سایت هایی رو مشاهده میکنه . ممکنه تو این صفحه چیزی به شما نمایش داده نشه و این یعنی سیستم مورد نظر شما از طریق مرورگر سایتی رو باز نکرده .

قابلیت جالب دیگه ای که این گزینه داره اینه که اگر کاربر در سایتی یوزر و پسور خودش رو وارد کنه شما هم میتونید اون رو مشاهده کنید !!! اگر در سایتی یوزر و پسورد وارد شده باشه در قسمت پایینی اون سایت عبارتی مثل 1 password , 1 username  نمایش داده میشه با کلیک بر روی آدرس سایت مذکور و جابجایی به قسمت password  می تونید پسورد وارد شده رو مشاهده کنید .

از قسمت request  میتونید تمام آدرس های که زیر مجموعه ی اون سایت میشن رو مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر کدوم از آدرس ها می تونید صفحه مورد نظر رو مشاهده کنید . ( بعد از کلیک بر روی آدرس مورد نظر بر روی گزینه Forge this Request  کلیک کیند )

در قسمت آخر هم یعنی گزینه user Agents  مرورگر فرد هک شده !! نمایش داده می شود.

 



توجه پست جدید با آموزش کامل تر قرار گرفت لطفا کلیک کنید


بخش logged image:

در این بخش می تونید به تصاویر سایت هایی که فرد هک شده به آن ها مراجعه کرده دسترسی داشته باشید . بعضی عکس ها در حافظه cache  مرورگر ذخیره نمیشن و بنابراین در این بخش نشون داده نمیشن !

بخش zpacketeditor:

در این بخش شما میتونید حرکات فرد هک شده را کنترل کنید و گوشی شما مثل یه فرمانروا ! عمل میکنه مثلا اگر فرد قربانی قصد مراجعه به وب سایت گوگل رو داشتته باشه بعد از تایپ آدرس و اینتر ! درخواستش به سیستم شما ارجاع داده میشه و اگر شما اجازه بدید میتونه این سایت رو ببینه !! میتونید هم اجازه ندید و در این صورت فرد هک شده هیچ کاری نمیتونه انجام بده و یا میتونید اون رو به آدرس دلخواه خودتون منتقل کنید ؛ حالا چجوری ؟!

وقتی وارد این قسمت شدید در گوشه صفحه قسمت بالا و سمت راست گزینه on  رو فعال کنید تا این قابلیت روشن بشه . به محض این که فرد هک شده قصد مراجعه به وب سایتی رو داشته باشه درخواست اون برای شما ارسال میشه . کنار آدرس سایت درخواست شده توسط قربانی عبارت Request  رو مشاهده میکنید ، اگر خواستید اجازه بدید که سایت رو مشاهده کنه اون قسمت رو به سمت چپ بکشید اگر هم نخواستید و قصد انتقال اون به سایت دیگرو دارید به سمت راست درگ کنید ! میتونید از این قسمت آدرس رو تغییر بدید و اون رو send  کنید ، بعد از این که آدرس تغییر داده شده رو فرستادید حالا اون آدرس براتون نشون داده میشه و کنار اون به جای Request  عبارت Received  رو مشاهده میکنید که اگر اون رو به سمت چپ بکشید فرد هک شده به آدرس شما منتقل میشه !!! اگر هم قصد ویرایش آدرس رو دارید مجددا اون رو به سمت راست درگ کنید .

از این ویژگی میتونید برای ارسال فایل ویروسی ! به فرد قربانی استفاده کنید به این شکل که فایل خودتون رو آپلود کنید و لینک مستقیم اون رو برای فرد هک شده ارسال کنید به محض ارسال لینک فایل توسط مرورگر دانلود میشه و … (هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این ویژگی بر عهده ما نمی باشد و عواقب این کار به خود شخص مربوط می شود )

قابل ذکره که برای ارسال این قبیل فایل ها (ویروس) قسمت دیگه ای در نرم افزار وجود داره که در ادامه با این بخش آشنا میشوید .



توجه پست جدید با آموزش کامل تر قرار گرفت لطفا کلیک کنید


بخش SSL Strip:

این بخش برای تبدیل پروتکل https  به http  تعبیه شده ، در واقع شما از طریق این قسمت میتونید به فرد قربانی اجازه ندید سایت هایی که با پروتکل https  هستند رو مشاهده کنه ( همونطور که میدونید اگر فرد از پروتکل https  استفاده کنه امکان هک بسیار کمه ، در حد صفر ! )

بخش Redirect HTTP:

از این قسمت میتونید مشابه قسمت های قبل کاربر رو به آدرس مورد نظر خودتون منتقل کنید با این تفاوت که این بخش از پیش در نظر گرفته میشه یعنی اگر این گزینه فعال باشه و شما آدرسی در باکس اون وارد کرده باشید مثلا آدرس apktops.ir  ! وقتی قربانی آدرسی مثل google.com  رو وارد میکنه به آدرس tarfand9.blog.com و جالب اینجاست که در مرورگر همون آدرس google.com  نشون داده میشه ولی شما در سایت برترین های آندروید هستید !!! ، پس موقع پرداخت های اینترنتی حواستون به این نکته باشه چراکه ممکنه آدرس به درستی آدرس صفحه پرداخت رو نشون بده ولی شما باطنا در صفحه ی دیگه ای باشید !! (مواظب باشید !!! )

بخش Replace Image:

در این بخش با انتخاب یک عکس از سیستم خودتون میتونید تمام عکسهایی که فرد قربانی در صفحه سایت خاصی مشاهده میکنه رو به عکس خودتون تغییر بدید ! به همین راحتی به همین خوشمزگی !

بخش Capture Download:

این بخش به شما این امکان رو میده که فایل هایی که توسط قربانی دانلود میشه رو شما هم دریافت کنید ! اما از قبل باید فرمت فایل ها رو تایین کنید مثلا ما فرمت .apk   رو وارد این بخش میکنیم حالا فرد هک شده هر فایل آندرویدی که دانلود کنه یه نسخه هم از اون برای شما ارسال میشه !!!

بخش Intercept Download:

تو این بخش میتونید با انتخاب یک فایل از سیستمون اون رو به سیستم فرد هک شده تزریق کنید ! به طور مثال ما از بخش Select File  فایل ویروسیه خودمون رو انتخاب میکنیم ! (شما این کارو نکنیا J ) بعدش از قسمت پایینش فرمت فایل خودمون رو انتخاب میکنیم مثلا exe  حالا اگه فرد قربانی اقدام به دانلود هر فایلی با فرمت exe  بکنه این فایل با فایل شما جابجا میشه و در اصل فایل شما رو دانلود میکنه و بدبخت میشه !!!

بخش insert html :

تو این بخش شما میتونید به صفحاتی که توسط قربانی مشاهده میشه کد html مورد نظر خودتون رو تزریق کنید . کد پیش فرض خود برنامه اینه :

<script>alert(“bla bla bla”)</script>

که به جای bla bla bla که در برنامه نشون داده شده میتونید پیام خودتون رو بنویسید . این پیام به صورت یک alert در ابتدای صفحه به شخص نشون داده میشه . اگر با html آشنا هستید میتونید هر کدی رو تزریق کنید . اگر هم نیاز به کد خاصی داشتید تو بخش نظرات ذکر کنید تا براتون قرار بدیم.

بخش Router Password :

این بخش تمام امنیت مودم رو زیر سوال میبره !!! این بخش قبلا تو خود برنامه قرار داشت ولی الان به سایتش منتقل شده که هیچ فرقی نداره ! برای استفاده از این بخش ابتدا مدل مودمی که بهش متصل هستید رو انتخاب کنید . خب حالا تو هر دو بخش عبارت admin رو تایپ کنید و ok !
خب با این کار رمز ورود به تنظیمات مورد هرچی که باشه به عبارت admin تغییر میکنه به همین راحتی رمز عبور مودم تغییر میکنه البته اگر بعد از تایپ عبارت ادمین ارور خاصی دریافت کردید به جای پسورد عبارت Password رو تایپ کنید .
حالا اگه میخواید از دست این قابلیت در امون بمونید کافیه آدرس پیشفرض ورود به تنظیمات مودم (192.168.1.1) رو تغییر بدید با این کار دیگه ورود به مودم شما منوط به داشتن آدرس شخصی ورود به مودمتون میشه !
خب دوستان قابلیت های بخش middle map به طور کامل آموزش داده شد . سعی میکنیم آموزش بخش های دیگرو هم براتون قرار بدیم تا با این اَبَر نرم افزار ! بیشتر آشنا بشید .



توجه پست جدید با آموزش کامل تر قرار گرفت لطفا کلیک کنید


*******************

لینک دانلود



توجه پست جدید با آموزش کامل تر قرار گرفت لطفا کلیک کنید




+شماجستجوتصاویرYouTubeGmailDriveTranslateMobileبیشترsr9m98@gmail.comGoogle۶۸ نتیجه (۰٫۶۱ ثانیه)اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدابزار تست نفوذ اندروید با zANTI | لردلی | پادشاه ترفندهاwww.lordly.ir › امنیت۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاربر گرامی: در صورت نیاز به آموزش یا نرم افزار خاص اطلاع رسانی نمایید ... با ابزار تست نفوذ اندروید zANTI می باشد و عواقب هرگونه سوء استفاده از برنامه بر ... نرم افزار zANTI 2 محصول شرکت ZIMPERIUM MOBILE SECURITY یک ...آموزش های ناب - ناب ترین های آندروید - بلاگفاwww.apk-tak.blogfa.com/category/4بار دیگر برنامه ای فوق العاده ی دیگر از apk-tak با استفاده از این برنامه و آموزش به ... نرم افزار zANTI 2 محصول شرکت ZIMPERIUM MOBILE SECURITY یک ابزار ...آموزش کار با نرم افزار zanti :: ترفندهای اندروید | کامپیوتر | هکtarfand9.blog.ir/1394/02/13/howtowork-with-zantiرم افزار zANTI محصول شرکت یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی برای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب بر روی سیستم عامل اندروید آنرا تبدیل ...[کمیاب-گران قیمت] نرم افزار موبایل zAnti 2.0 Premium هک و ...freenet.blog.ir/.../کمیاب-گران-قیمت-نرم-افزار-موبایل-zAnti-2-0-Premiu...۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با استفاده از این برنامه می توانید به گوشی ها و کامپیوترهایی که به یک شبکه ... لطفا تجربیات و آموزش های خود در رابطه با این نرم افزار و قسمت های ...آموزش کار با نرم افزار zanti | |دانلودآهنگ جدید - مخزن بلاگmakhzanblog.ir/page-266612.html۵ روز پیش - آموزش کار با نرم افزار zanti. رم افزار zANTI محصول شرکت Zimperium - Enterprise Mobile Security یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی برای تلفن ...آموزش کار با نرم افزار zanti | جستجو | |دانلودآهنگ جدیدmakhzanblog.ir/list/آموزش+کار+با+نرم+افزار++zanti.htmlرم افزار zANTI محصول شرکت یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی برای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب بر روی سیستم عامل اندروید آنرا تبدیل ...آموزش اسنیفینگ و مانیتورینگ توسط اندروید - سایت ...xperian.ir › انجمن › بخش عمومی اندروید › آموزش ها › آموزشهای تخصصی۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10پست - ‏4 نویسنده1- ابتدا برنامه zANTI را دانلود کنید و نصب کنید (فراموش نکنید که باید ... 3- برای استفاده از این آموزش حتما باید قبل از هر کاری به شبکه ای که ...آموزش کار با نرم افزار zanti | جستجو |gerashpingpong.ucdh.biz/list/آموزش+کار+با+نرم+افزار++zanti.htmlبا استفاده از این برنامه می توانید به گوشی ها و کامپیوترهایی که به یک شبکه وایرلس متصل می باشند نفوذ نمایید. ادامه مطلب آموزش کار با نرم افزار zanti.آموزش کار با نرم افزار zanti | جستجو | دانلود اهنگacvo.biz/list/آموزش+کار+با+نرم+افزار++zanti.htmlبا استفاده از این برنامه می توانید به گوشی ها و کامپیوترهایی که به یک شبکه وایرلس متصل می باشند نفوذ نمایید. ادامه مطلب آموزش کار با نرم افزار zanti.درخواست برنامه zAnti همراه با آموزش - انجمن نت فیکسforum.netfixed.ir/thread1173.html۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من تو یه ویدئو دیدم که طرف با برنامه ای به سام zAnti با اندروید دیگران رو هک میکرد. لطفا لینک دانلود و آموزش رو بزارین.هک موبایل [بایگانی] - انجمن گروه آشیانه - آموزش امنیت و راه های ...ashiyane.org/forums/archive/index.php/f-164.html[بایگانی] آموزش هک کردن انواع موبایل ها و بحث و تبادل نظر در مورد متدهای نفوذ به ... پیش به سوی حمله با پک کامل هک · نرم افزار جاسوسی DTarasov Mobile SmsMonitor ...آموزش کار با نرم افزار zanti | بای دوtarfand9-blog.baido.ir/page-448303.htmlآموزش کار با نرم افزار zanti. رم افزار zANTI محصول شرکت Zimperium - Enterprise Mobile Security یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی برای تلفن همراه با سیستم ...آموزش کار با نرم افزار zanti | جستجو | مرجع وب فارسیmorook.ir/list/آموزش+کار+با+نرم+افزار++zanti.htmlبا استفاده از این برنامه می توانید به گوشی ها و کامپیوترهایی که به یک شبکه وایرلس متصل می باشند نفوذ نمایید. ادامه مطلب آموزش کار با نرم افزار zanti.zANTI 2 :: آموزش لینوکس و امنیتgraymind.ir/post/zANTI-2zANTI 2. نرم افزار zANTI2 یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی میباشد که با نصب بر روی سیستم عامل آندروید ... تست نفو‌ذ محدود با استفاده از سیستم عامل آندروید.هک اسان برای همه با برنامه مخصوص اندروید به نام انتی (Anti ...www.tarfandestan.com › ... › اخبار فناوری اطلاعات › اخبار هک و امنیت۱۷ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - به نقل از بیزینس موبایل, برنامه ای برای اندروید که توسط یک شرکت اسرائیلی ساخته شده و ... بخصوص اینکار نیاز به انجام هیچ کار پیچیده ای نداشته و فقط با کلیک کردن روی ... اموزش AdwCleaner و Hosts Anti-PUPs/Adwares.آموزش کار با نرم افزار zantifeed.purima.ir/posts/تفریح.../آموزش−کار−با−نرم−افزار−−zanti.htmlآموزش کار با نرم افزار zanti. ... و جوک21 · برخی از مزایای استفاده از اسپری موبر مردانه · TableSpaceهای حجیم · پیامک رحلت حضرت زینب (سلام الله علیها).آموزش کار با نرم افزار zanti - بهترین های روزwww.bestofday.ir/text-201505031855053893۴ روز پیش - آموزش کار با نرم افزار zanti. ... با استفاده از این برنامه می توانید به گوشی ها و کامپیوترهایی که به یک شبکه وایرلس متصل می باشند نفوذ نمایید.فایل های نرم افزار اینونتور | -دانلود آهنگ جدید - تبلیغات متنیkulbe.ir/page-214936.htmlبا نرم افزار اینونتور توسعه یافته (Autodesk Inventor Professional) تعداد 6 نوع فایل می توان ... آموزش کار با نرم افزار zanti · آیا براستی موجودات فضایی وجود دارند؟آموزش عضویت و کار با نرم افزار Skype به صورت تصویریlearn-station.ir/post/12با سلام و درودی مجدد خدمت بازدیدکنندگان وبسایت ایستگاه آموزش. در این پست ما براتون آموزش عضویت و کار با نرم افزار در اسکایپ رو آماده کردیم به صورت کاملا ...ترفندهای اندروید | کامپیوتر | هک: WORLDtarfand9-blog.n63.ir/آموزش کار با نرم افزار zanti. رم افزار zANTI محصول شرکت Zimperium - Enterprise Mobile Security یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی برای تلفن همراه با سیستم ...ترفندهای اندروید | کامپیوتر | هکtarfand9-blogir.6or.ir/عامل اندروید ,سیستم عامل ,افزار zanti. ... آموزش کار با نرم افزار zanti ... یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی برای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می باشد که با ...آموزش تصویری کار با نرم افزار اسکایپ( قسمت اول ) - mcipinwww.blog.mcipin.ir/archives/510۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش تصویری کار با نرم افزار اسکایپ( قسمت اول ) : دانستنی هایی در مورد نرم افزار اسکایپ و روش نصب این نرم افرار را در این جا بیان می کنیم .برنامه امتحانات میانترم نیمسال دوم 94\ | جستجو | پن پنpanpan.ir/list/برنامه+امتحانات+میانترم+نیمسال+دوم+94%5C-1393.htmlبرنامه امتحانات میانترم نیمسال دوم 94\\ ... رشته شیعه شناسی · آموزش کار با نرم افزار zanti · نرم افزار قطع دسترسی دیگران به وای فای شما · سرآغاز سخن · DBA چیست؟Intercepter\-NG آموزش کار با | جستجو | مرجع وب فارسیlo3e.ir/list/Intercepter%5C-NG+آموزش+کار+با.htmlدر یکی از پست های سایت ناب ترین های آندروید یکی از برنامه های قدرتمند هک و اسنیف گوشی های آندرویدی به نام Zanti را قرار دادیم .در این پست قصد معرفی و آموزش برنامه ...[اختصاصی] آموزش هک اینترنت ایرانسل (اینترنت رایگان!)freenet-blog.agrolab.biz/[کمیاب-گران قیمت] نرم افزار موبایل zAnti 2.0 Premium هک و نفوذ به کامپیوتر ها و ... با استفاده از این برنامه می توانید به گوشی ها و کامپیوترهایی که به یک شبکه ...[اختصاصی] آموزش هک اینترنت ایرانسل (اینترنت ... - آپ دی الfreenet-blog.up-dl.ir/با توجه به کاسبی ناسالم و بازار سیاه ای که برای فروش نرم افزار تبلیغات در ... نرم افزار شماره ساز; نرم افزار وایبر; آموزش تصویری; آموزش ویدیوئی کار با برنامه ... [کمیاب-گران قیمت] نرم افزار موبایل zAnti 2.0 Premium هک و نفوذ به کامپیوتر ها و ...ناب ترین های آندرویدapk-tak.androidsazha.ir/در این پست قصد معرفی و آموزش برنامه هک دیگری به نام را Intercepter-NG داریم. این برنامه نیز همانند zanti یکی از برنامه های قدرتمند در هک گوشی می باشد. ... برای نتیجه گیری بهتر و سریع تر بهتر است در هنگام کار با نرم افزار به اینترنت متصل ...app karma apktops.ir - بلاگ ریدرheyaterazmandegan-blog.blogreader.ir/list/app+karma+apktops.ir.html۱۹ ساعت پیش - آموزش استفاده از نرم افزار و روش هک در Clash of Clans : .... رم افزار zANTI محصول شرکت یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی برای تلفن همراه با ...ناب ترین های آندروید - آموزش های نابwww.apk-tak.ir/category/4۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنامه هک وای فای با استفاده از گوشی آندروید · روت گوشی ... این برنامه نیز همانند zanti یکی از برنامه های قدرتمند در هک گوشی می باشد.توسط این ...آموزش کامل کاربردی عکاسی با iPhone ویرایش عها با برخی از ...mzsport.ir/.../آموزش+کامل+و+کاربردی+عکاسی+با+iPhone+و+ویرایش+ع...آموزش کامل و کاربردی عکاسی با iPhone و ویرایش عکس ها با برخی از برنامه های iOS ... رفع مشکلات حالت مولتی تسکینک برای کار کردن برنامه در آیپد دانلود نسخه iOS .... این برنامه نیز همانند zanti یکی از برنامه های قدرتمند در هک گوشی می باشد.دانلود نرم افزار هکر وای فای اسرائیلی به نام z anticlip.2033.ir/.../دانلود+نرم+افزار+هکر+وای+فای+اسرائیلی+به+نام+z+anti...با سلام خسته نباشید امروز تصمیم گرفتم آموزش نرم افزار زدمولر را در سایت قرار بدم که شما عزیزان می ... این نرم افزار کم حجم بوده و کار با آن نیز نسبتا ساده می باشد.کوزمودیسک - kosmodisc ناب ترین های آندرویدapk-tak-blogfa.kosmodisc.ir/هم اکنون آخرین نسخه از این نرم افزار به همراه آموزش تصویری آن از طرف apk-takدر اختیار ... نرم افزار zANTI 2 محصول شرکت ZIMPERIUM MOBILE SECURITY یک ابزار ... با استفاده از این برنامه می توانید به گوشی هایی که به یک شبکه وایرلس متصل می ...اموزش تست نفوذ در شبکه با استفاده از اندروید | اموزش هک ...pars-tech.net/اموزش-تست-نفوذ-در-شبکه-با-استفاده-از-اند/۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هر مدیر امنیتی باید با اون اشنا باشه تا با استفاده از اون بتونه نقاط ریسک و نقاط ضعف و ... ما داریم در مورد اپلیکیشن قدرمتند zANTI که یکی. ... برنامه ای که ما امروز میخوایم معرفی کنیم یکی از برنامه های هست که هر مدیر امنیتی باید با ...دانلود نرم افزار هکر وای فای اسرائیلی به نام z anti - صفحه اصلیwww.2fun.biz/.../دانلود+نرم+افزار+هکر+وای+فای+اسرائیلی+به+نام+z+a...تکنولوژی های خاص به کار رفته در این نرم افزار شناسایی و حذف نرم ... با سلام خسته نباشید امروز تصمیم گرفتم آموزش نرم افزار زدمولر را در سایت قرار بدم که شما ...برنامه Intercepter\-NG هک گوشی آندروید | جستجو | دانلود اهنگcamb.ir/list/برنامه+Intercepter%5C-NG++هک+گوشی+آندروید.htmlدر این پست قصد معرفی و آموزش برنامه هک دیگری به نام را Intercepter-NG داریم. این برنامه نیز همانند zanti یکی از برنامه های قدرتمند در هک گوشی می باشد. ... این رام از طریق برنامه فلش تولز قابل نصب هست که بارها کار با این برنامه در این وب توضیح داده ...اسنیفینگ و مانیتورینگ [اندروید] | زد ایکس انnews.zxn.ir/اسنیفینگ-و-مانیتورینگ-اندروید/۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مقصر هرگونه سو استفاده از این آموزش خود شما هستید و توصیه اینه که در شبکه ... ۱- ابتدا برنامه zANTI را دانلود کنید و نصب کنید (فراموش نکنید که ...هک گوشی با کامپیوتر | دانلود جدیدdownloadjadid.ir › دسته‌بندی نشده۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش مدیریت گوشی اندرویدی در کامپیوتر با استفاده از WiFi. 8. ترفند و ... و اموزش … این نرم افزار به تجزیه,آموزش هک وای فای با گوشی,دانلود,دانلود نرم… ..... هک گوشی و کامپیوتر از طریق برنامه zanti 2 – انجمن تخصصی هک و امنیت.gallery | ناب ترین های آندرویدapk-tak.gallerypic.ir/با استفاده از مارکت سیاه شما می توانید انواع برنامه های آندروید حتی نرم افزار های پولی ... این آموزش و برنامه در تمامی سایت ها با قیمت های مختلف به فروش می رسد که برای ... نرم افزار zANTI 2 محصول شرکت ZIMPERIUM MOBILE SECURITY یک ابزار ...ناب ترین های آندرویدapk-tak.finderblog.ir/این آموزش و برنامه در تمامی سایت ها با قیمت های مختلف به فروش می رسد که برای اولین ... نرم افزار zANTI 2 محصول شرکت ZIMPERIUM MOBILE SECURITY یک ابزار ... با استفاده از این برنامه می توانید به گوشی هایی که به یک شبکه وایرلس متصل می ...مانیتورینگ و مدیریت شبکه های کامپیوتری با SolarWindswww.amirkhan6.ir/post/1274طرز کار با نرم افزار بسیار ساده است ... تصویر فوق .... کاربر گرامی: در صورت نیاز به آموزش یا نرم افزار خاص اطلاع رسانی نمایید ... ابزار تست نفوذ اندروید با zANTIدانلود نرم افزار زد-آنتی ” zANTI ” ابزار نفوذ و هک توسط اندرویدwww.vipha.rozblog.com/.../دانلود-نرم-افزار-زد-آنتی--zanti--ابزار-نفوذ...با استفاده از این برنامه می توانید به گوشی ها و کامپیوترهایی که به یک شبکه ... بعد از این که روی گزینه استارت کلیک میکنید صفحه ی آموزش نرم افزار به شما نشان ...مشاهده نمایشگر موبایل اندروید در کامپیوتر خیلی ساده و سریع ...forum.apktops.ir/thread5675.html۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 5پست - ‏4 نویسندهآموزش برنامه نویسی اندروید و ساخت نرم افزار و بازی .... نرم افزارهای زیادی واسه این کار هست که بدون اتصال با کابل هم کار میکنه نمونش برنامه های airdroid ، نرم افزار هک BBQ , zAnti که البته نیازمند روت هستند ولی با کیفیت و سرعت ...نرم افزار زد-آنتی ” zANTI ” ابزار نفوذ و هک توسط آندروید | ...www.doylecollection.biz › ... › دانلود نرم افزار اندروید۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نرم افزار zANTI محصول شرکت یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی برای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب بر روی سیستم عامل اندروید ... نرم. ... افزایش رنک گوگل و الکسا- افزایش بازدید- افزایش فروش | با نمونه کار و تضمین ... دانلود عکس و فیلم و بازی و نرم افزار موبایل و کامپیوتر و آموزش های ...هک گوشی با کامپیوتر| دانلود رایگان فیلم سریال موزیک ...rizi.ir › بک لینک۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه هک وای فای با استفاده از گوشی آندروید جستجو دنیای اینترنت. اگر دوست دارید ... این نرم افزار به تجزیه,آموزش هک وای فای با گوشی,دانلود,دانلود نرم… .... هک گوشی و کامپیوتر از طریق برنامه zanti 2 – انجمن تخصصی هک و امنیت.لمکس- دانلود نرم افزار z\\-anti - صفحه اصلیmihandad.com/list/دانلود+نرم+افزار+z%5C-anti.htmlاین نرم افزار ، یک نرم افزار شبیه ساز آزمایشگاه شیمی می باشد که با استفاده از آن می توانید به ... فایل pdf آموزش استفاده از نرم افزار رو از لینک زیر دانلود کنیدناب ترین های آندرویدapk-tak.ucnews.net/بدون تخصص و سرمایه صاحب کسب و کار اینترنتی شوید ... این برنامه با اتصال وای فای بین دو گوشی اندرویدی ارتباط برقرار کرده و امکان ارسال صدا و تصویر از طریق وای فای میسر می گردد ! .... آموزش برنامه برای اولین بار از apk-tak به پست اضافه شد. نرم افزار zANTI 2 محصول شرکت ZIMPERIUM MOBILE SECURITY یک ابزار تست ...دانلود | سیاره گنو/لینوکس فارسیplanet.sito.ir/tag/دانلود/ابزارهایی را معرفی می نماییم که شما با استفاده از آنها میتوانید در شبکه های ویندوزی این ... نصب آسان دانلود منیجر JDownloader و آموزش استفاده از آن در فدورا ... zANTI 2. ۰۶. ۱۰. نرم افزار zANTI2 یک ابزار تست نفوذ بسیار کاربردی میباشد که با نصب ...ناب ترین های آندرویدapk-tak.taxi1718.net/امروز قصد معرفی و آموزشی رو دارم که با استفاده از اون می تونید اس ام اس های ... می دونم که از تعجب شاخ در آوردید اما این کار شدنیست با برنامه فوق العاده ای که ما در این پست .... نرم افزار zANTI 2 محصول شرکت ZIMPERIUM MOBILE SECURITY یک ابزار ...برنامه FHX نسخه ۷.۶۵ - کلش آف کلنز - صفحه اصلیclashyha.akhbare20.ir/list/برنامه+FHX++نسخه+۷.۶۵.htmlبرای کسانی که با Viber آشنایی ندارند باید گفت که با این برنامه شما قادر خواهید بود که به ... شایان ذکر است که برای استفاده از وایبر در ویندوز باید نسخه موبایل آن ... اخرین نسخه ی منتشر شده + آموزش نصب و اجرا به صورت تصویری! ..... نرم افزار zANTI 2 محصول شرکت ZIMPERIUM MOBILE SECURITY یک ابزار تست نفوذ بسیار ...اموزش زد-انتی نرم افزار هک و نفوذ اندروید - Printable Version ...forum.badbuzz-team.ir/printthread.php?tid=7533۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این نسخه ای که میزارم نسخه ی پولی و پرمیوم و با قابلیت آپلود ... http://bayanbox.ir/download/3878563263034448695/zANTI-2.0-Premium-WWW.FreeNet. ... اگه نرم افزار موجود تو این لینک کار نکرد بگید یکی دیگرو اپلود کنم .هک موبایل [بایگانی] - انجمن گروه آشیانه - آ - ورزشwww.ttoa.ir/post/m2z2n7avsv8b9tw11هک موبایل [بایگانی] - انجمن گروه آشیانه - آموزش امنیت و راه های مقابله با هک انجمن گروه ... شده) آموزش Man In The Middle با استفاده از موبایل (Android) روت arc s تماس با نام ... کمک در ساخت یک نرم افزار هم اندروید با ویرووس راهنمایی در مورد هک و ویرایش نرم ... و مانیتورینگ [اندروید] keylogger android نرم افزار زد-آنتی ” zANTI ” ابزار نفوذ ...طراحی گزارش توسط کاربران نرم افزارpqttoq.rablog.ir/آموزش نرم افزار Crystal Reports برای طراحی آسان گزارش های تعاملی. آموزش نرم افزار ... آموزش استفاده از امکانات گزارش سازی در برنامه حسابداری MYOB · آموزش استفاده از .... نرم افزار هک وای فای و هک سیستم ها توسط نرم افزار اسرائیلی z anti. پردازش در ...مرجع جدیدترین روش های فری نت FreeNet بینش 5freenet-blogir.binesh5.ir/با توجه به کاسبی ناسالم و بازار سیاه ای که برای فروش نرم افزار تبلیغات در ... نرم افزار شماره ساز; نرم افزار وایبر; آموزش تصویری; آموزش ویدیوئی کار با برنامه ... [کمیاب-گران قیمت] نرم افزار موبایل zAnti 2.0 Premium هک و نفوذ به کامپیوتر ها و ...دانلود کتاب معرفی سیستم عامل اندروید - دانلود آهنگ جدید ...downloadsoftha.blogsky.com/.../دانلود-کتاب-معرفی-سیستم-عامل-اندرو...۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلام به دلیل بالا رفتن استفاده از گوشی های با سیستم عامل های اندروید . ... *این پست صرفا جهت معرفی و آشنایی با ابزار تست نفوذ اندروید zANTI می باشد و عواقب هرگونه . ... آشنایی با سیستم عامل اندروید و ساختار آن - آموزش برنامه .ناب ترین های آندروید | بلاگ 4 | مجله و آرشیو تفریحی ...apk-tak.blog4.ir/بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور ... برنامه آموزش جامع روت تمامی گوشی ها و تبلت های آندروید · دانلود برنامه های بازار با کامپیوتر · باز کردن برنامه ...نفوذ از طریق اندروید - تیم امنیتی نویتاwww.novitasec.com/thread332.htmlنرم افزار zANTI محصول شرکت Zimperium - Enterprise Mobile Security یک ابزار ... در تاپیک بعدی اموزش کار با این نرم افزار برای اولین بار در ایران منتشر میشودبرنامه Bruteforce ADS 2 موبایل - تیم امنیتی گارد ایرانguardiran.org › انجمن نفوذ و امنیت › بخش موبایل › ابزارهای امنیتی۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این برنامه با بسورد لیست کمتر از 5 MB کار می کند. لینک دانلود از ... Expect Us. آموزش کرک کردن انواع هش ( Hash Crack ) از مبتدی تا پیشرفته ... ابزار تست نفوذ شبکه اندروید zANTI - آخرین ارسال توسط REX. REX; ۰۴ اسف ۱۳۹۳ ...برنامه Intercepter-NG هک گوشی آندروید - صفحه اصلیapk-tak.faz20.com/برای دانلود آموزش و برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید. Apk-Tak ... برای نتیجه گیری بهتر و سریع تر بهتر است در هنگام کار با نرم افزار به اینترنت متصل باشید. 4.اگر نسخه 1 ... این برنامه نیز همانند zanti یکی از برنامه های قدرتمند در هک گوشی می باشد.برترین ها برای شما - آموزش روت اندروید 2.3 تا 4.4.4 فقط با ...topforyour.mihanblog.com/post/12۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - می باشد اما نرم افزاری که هم اکنون در بخش Vip+ قرار می گیرد قادر است حدود ... بهتر و سریع تر بهتر است در هنگام کار با نرم افزار به اینترنت متصل باشید. ... نرم افزار زد-آنتی ” zANTI ” ابزار نفوذ و هک توسط اندروید ( نسخه پرمیوم و ...ناب ترین های آندروید | یارایرانیapk-tak.yarirani.ir/هم اکنون آخرین نسخه از این نرم افزار به همراه آموزش تصویری آن از طرف apk-takدر اختیار ... با استفاده از این برنامه هر نوع فایل با هر فرمتی رو راحت می تونید برای شخص مقابل در .... این برنامه نیز همانند zanti یکی از برنامه های قدرتمند در هک گوشی می باشد.آموزش هک وایرلس با back trackwww.sampadzist.ir/آموزش_هک_وایرلس_با_back_track_0.htmlخلاصه : آموزش کامل کار با نرم افزار Ulead Video Studio . ... خلاصه : پیش ثبت نام دوره جامع آموزش جاوا اسکریپت و جی کوئری با تخفیف ویژه آغاز شد! top ‏ دوره مجازی.هک موبایل بایگانی انجمن گروه - bottega--veneta.netbottega--veneta.net/هک-موبایل-بایگانی-انجمن-گروه-/انجمن گروه آشیانه - آموزش امنیت و راه های مقابله با هک > کامپیوتر، شبکه و رباتیک .... نرم افزار زد-آنتی ” zANTI ” ابزار نفوذ و هک توسط آندروید ( نسخه پرمیوم و کامل ) ...دانلود کانفیگ قدرتمند forest برای all b acvo.bizchitha.epesmal.ir/.../دانلود%20کانفیگ%20قدرتمند%20Forest%20برای...اما نرم اف نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP با دانلود FileZilla Server 3.10.2 Final ... در این مقاله قصد داریم کانفیگ مودم حالت اتوماتیک را به صورت تصویری آموزش دهیم. ... سادگی در استفاده از این نرم افزار ویژگی می باشد که هر برنامه نویسی را برای استفاده از ..... این برنامه نیز همانند zanti یکی از برنامه های قدرتمند در هک گوشی می باشد.ناب ترین های آندروید: میز 98apk-tak.miz98.com/امروز قصد معرفی و آموزشی رو دارم که با استفاده از اون می تونید اس ام اس های دریافتی ... با استفاده از مارکت سیاه شما می توانید انواع برنامه های آندروید حتی نرم افزار های .... های آندروید یکی از برنامه های قدرتمند هک و اسنیف گوشی های آندرویدی به نام Zanti را ...کام یو تازه های وب - نرم افزار اندروید نسخه2015 - UCOM.irucom.ir › دانلود موبایل و تبلت › دانلود نرم افزار اندروید۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «نرم افزار اندروید نسخه2015» ثبت شده است – گیتی ... آموزش ترفند های اندروید- قسمت5 ... نرم افزار زد-آنتی ” zANTI ” ابزار نفوذ و هک توسط آندروید ... گروه تجارت الکترونیک الیزا ارائه خدمات بهینه سازی – سئو – افزایش رنک گوگل و الکسا- افزایش بازدید- افزایش فروش | با نمونه کار و تضمین ...هک موبایل [بایگانی] - انجمن گروه ... - 24img.comtitan.24img.com/63686466.htmlهک موبایل [بایگانی] - انجمن گروه آشیانه - آموزش امنیت و راه های مقابله با هک انجمن گروه ... هک کی کار با ایکلیپس بلده هک اندروید کمک اورژانسی کمک درمورد برنامه لاین. ... و مانیتورینگ [اندروید] keylogger android نرم افزار زد-آنتی ” zANTI ” ابزار نفوذ و ...هک موبایل [بایگانی] - انجمن گروه ...مفت-فحش-جنسی.ga/63686466.htmlهک موبایل [بایگانی] - انجمن گروه آشیانه - آموزش امنیت و راه های مقابله با هک انجمن گروه ... هک کی کار با ایکلیپس بلده هک اندروید کمک اورژانسی کمک درمورد برنامه لاین. ... و مانیتورینگ [اندروید] keylogger android نرم افزار زد-آنتی ” zANTI ” ابزار نفوذ و ...هک موبایل [بایگانی] - انجمن گروه ...ohmygod.ga/63686466.htmlهک موبایل [بایگانی] - انجمن گروه آشیانه - آموزش امنیت و راه های مقابله با هک انجمن گروه .... هک کی کار با ایکلیپس بلده هک اندروید کمک اورژانسی کمک درمورد برنامه لاین. ... و مانیتورینگ [اندروید] keylogger android نرم افزار زد-آنتی ” zANTI ” ابزار نفوذ و ...برای اینکه مرتبط‌ترین نتایج را ببینید، برخی از شبیه‌ترین نتایج به 68 مورد نشان داده شده را حذف کرده‌ایم.اگر بخواهید می‌توانید جستجو را با لحاظ کردن نتایج حذف شده دوباره انجام دهید.ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق- بیشتر بدانیدراهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط